//My Big Diary//


My UPSR Result.
Thursday 17 November 2011 | 09:28 | 0 SMART BLOGGIES
Assalammualaikum , Ini post pertama aku. Aku nak post tentang Result UPSR Aku. Ok Now start , Aku pergi sekolah macam biasa. Sampai school aku terus cerita dekat teman2 aku yang aku agak berdebar for take result. Ok , Loceng sekolah berbunyi and go to beratur. Then masuk kelas. Ok berdebar aku ber+. Aku pun hang dengan friends2 aku dalam kelas. Tunggu tepat pukul 10.00 am. Bila loceng rehat berbunyi aku start gementar and aku rasa macam nak terkencing tapi aku cakap 'loceng rehat tahap 1 baru , lek ar'. Ok , Relaks sekejap. Then loceng tahap 2 berbunyi aku and friends pun pergi rehat. Lepas rehat terus ambil result ! Ok. Aku nak nangis tapi tahan. Masuk dewan kaki kanan. Baca doa. Then after cikgu umum macam2 tiba time result diumumkan. Aku terus menangis. Sekolah aku have 18 orang get 5A. Aku dah agak yang aku memang tak ada dalam '18' orang yang get 5A. Bila 5 4A diumumkan. Aku tunggu masa nama aku dipanggil dengan Fatin Amira. Tiba2 nama aku kena panggil dulu dari Fatin Amira. Naik pentas dengan muka yang penuh airmata. Tengok2 , Result aku dapat 2A 3B ! Ya Allah !. Syukur Alhamdulillah. Ok lah. Tak nak story panjang2. Assalammualaikum :]

| -NEWER-


FADILAH | simple diary is mine |