//My Big Diary//


I.A
Tuesday 24 April 2012 | 21:13 | 0 SMART BLOGGIES
Assalammualaikum! Kali ni nak cerita pasal seorang lagi. Dia kuat,kerap and suke layan aku dlm FB. Tapi dkt luar JARANG tegur aku. Ibaratkan aku boleh kira berape kali dia layan aku. Tapi bila chat, dia yang selalu mulakan dengan 'Assalam'. Hmm, Aku layan aje. Bila dia kerap buat macamtu. Aku jadi suka dengan dia. Tapi aku tahu, aku tak setaraf dia. Tetiba dia tanya aku kenapa dia suke layan aku. Manelah aku tahu -.- Aku jadi macam.....Okfine! Rasa macam dia tak ikhlas layan aku before this. Aku pon okay kan jelah kalau dia macamtu. Aku kalau boleh nak dia tahu yang aku SAYANG dia. Tapi nak buat macam mana? Aku boleh berdoa dan berharap aje kalau nak dapat dia. Kalau tak dapat, redha ajelah. Btw, aku sanggup tunggu dia selagi boleh.

-OLDER- | -NEWER-


FADILAH | simple diary is mine |