//My Big Diary//


Si Gigi Besi Berlesung Pipit
Sunday 15 July 2012 | 08:46 | 0 SMART BLOGGIES
Assalammualaikum. Nak cerita pasal crush aku. Nama dia (rahsia). Aku suka dia tak bersebab. Aku suka dia , tapi aku taktahu macam mana nak bagitahu dia. Sebab dia ni sometimes bila dapat tahu orang suka dia , dia taknak tegur. Dia selalu ejek aku , aku geram and rasa benci dekat dia. Tapi lepas dia ejek aku , mesti dia buat aku happy balik. So , hati aku suruh lupakan apa yang dah membuatkan aku rasa benci dekat dia. Sampai kawan aku pening , aku ni benci or sayang dia. Sekali ada kawan dia ni , pergi bagitahu yang aku suka dekat dia. Aku rasa malu gila. Tapi takboleh buat apa. Benda dah lepas. Dia suka eye contact dengan aku sambil senyum dengan dimple dia tu. Melting okay! Hmmm. Now dah tak bertegur. Ada orang cakap dia takde yang special pon. Aku tak kisah pon , aku sayang dia ikhlas. Tapi dia jenis tak setia. Kawan aku suruh tukar dia jadi setia. Macam mana? Bercinta dengan dia pun tak. Takpelah. Apa pun yang terjadi , aku akan tetap happy :) Setiap yang berlaku mesti yang terbaik. Sampai sini je. Bye :)

-OLDER- | -NEWER-


FADILAH | simple diary is mine |