//My Big Diary//


Monday 20 August 2012 | 13:57 | 0 SMART BLOGGIES
Hye! Lama tak update. Heee :) This time nak cerita pasal my kisah percintaan. Kisah macam mana ia terjadi :D . Ok. Firstly, aku just buat fake relationship dekat Facebook sebab aku nak lupakan crush aku. Sedih doh. Crush aku happy dengan perempuan lain depan mata aku. Aku menangis dekat situ jugak. Hmm. So aku decide nak buat relationship tu supaya aku dapat lupakan crush. Haha. Stop pasal my ex crush. Bila dah buat fake relationship tu, time dekat sekolah time mate aku baru balik surau, aku jerit "I Love You" dekat dia. Aku just main main. Malam tu, dia cakap yang dia suka aku cakap macamtu :O tak sangka dia ambil serious. Suddenly dia cakap dia in love doh. Terkejut aku! Aku dapat tahu yang dia cakap dekat kawan dia yang dia suka aku. Sumpah tak sangka! So aku tanya dia betul ke tak. Dia mengaku, but aku fikir dulu nak accept ke tak sebab aku dah banyak kali heartbroken. Lagipun dia ni banyak ex. Ex dia semua cun, comel and hot sedangkan aku ni yang tak ada rupa :/ dia kata dia tak akan buat dekat aku macam mana dia buat dekat ex dia. Aku percaya tapi tak 100%. Dia kata dia sayang aku sangat. Hmm :) tapi ada 1 rahsia. Haha. Actually aku pernah suka dia masa first time masuk sekolah tapi orang kata dia dah taken. So aku lepaskan :) now just unexpected! Aku dah bercinta dengan dia. Haha. Aku just harap dia dapat jaga aku baik baik and sayang aku sepenuh hati. Actually kisah panjang tapi malas nak tulis. Macamlah korang nak baca kan? Aku pendek kan cerita. Haha. So have fun! Bye :)                                            Nak tengok dia? Aku post gambar! Nah!

-OLDER-


FADILAH | simple diary is mine |